loading...
دانلود فیلم و آهنگ جدید
Admin بازدید : 67 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود مستند تماشایی و زیبای More Than Honey محصول ۲۰۱۲

لینک IMDB

امتیاز : ۷٫۱ / ۱۰

نمره منتقدین : ۷۰ / ۱۰۰

ژانر : مستند

کارگردان : Markus Imhoof

ستارگان : Fred Jaggi, Randolf Menzel, John Miller

کیفیت : فوق العاده BluRay 720p

حجم : ۷۵۰ مگابایت

زمان : ۹۵ دقیقه

خلاصه داستان : این مستند نگاهی زیبا و نو به محصول پرفروش زنبورها می کند . در ابتدا زنبورها تنها به صورت طبیعی به ساخت عسل مشغول بوده اند ولی با در میان آمدن پول ، انسان ها این موجودات را وادار به ساخت عسل می کنند . مانند یک سیرک سیار که زنبورها برای تولید عسل از یک مکان به مکان دیگر حمل می شوند تا کار گرده افشانی گل از گیاهان را انجام دهند که در این بین خبری از زندگی طبیعی نیست ، شاید تنها راه زنبورها برای نجات از این وضعیت اعتصاب باشد! این مستند نگاهی عمیق تر به این قضیه می کند …

Admin بازدید : 333 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود مستند فوق العاده دیدنی Mike Tyson: Undisputed Truth محصول ۲۰۱۳ آمریکا

https://rozup.ir/up/forooshgahnet/Pictures/MOVIE-PIC/Mike-Tyson1.jpg

 

 

نام مستند : Mike Tyson: Undisputed Truth
ژانر : مستند
کارگردان : Spike Lee
نویسنده : Kiki Tyson
بازیگران : Mike Tyson
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : ۱ ساعت ۳۰ دقیقه
امتیاز : ۸٫۱/۱۰
کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p
فرمت : MKV
حجم : ۶۰۰ MB
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : نمایش زندگی و حرفه ی مایک تایسون …

Admin بازدید : 75 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

 

Top Gear US Season 4 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

https://rozup.ir/up/forooshgahnet/Pictures/MOVIE-PIC/1378552995931.gif

 

نام مستند:  Top Gear US Season 4 – فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۴ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۷ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی تخت گاز امریکا (Top Gear US) نام مجموعه ای می باشد که در کشور امریکا اجرا می شود و با برنامه اصلی این مجموعه تلویزیونی متفاوت است. در هر قسمت از این برنامه به بررسی جدیدترین ماشین های روز دنیا پرداخته می شود و اطلاعات و آزمایشات کاملی از ماشین ها ارائه می گردد. هم اکنون فصل سوم این مجموعه شروع به پخش شده است و همزمان با پخش هر قسمت ، در این پست شما می توانید آن ها را دریافت نمایید.

 

Admin بازدید : 95 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

آیا از ورزش های ممتد و خسته کننده و نتیجه نگرفتن در باشگاه های ورزشی خسته شده اید ؟ آیا می خواهید غذاهای خوشمزه را میل کنید و همچنان در حال کاهش وزن باشید ؟ پدیده ای جدید و بی نظیر که طوفانی در دنیا به پا کرده را امتحان کنید … زومبا ! این مجموعه آموزشی و روش کار آن توسط مربی تناسب اندام حرفه ای ، بتو پرز ساخته شده است. زومبا روشی ساده و مهیج می باشد که با رقص های قدم به قدم و منسجم و ضربات قوی لاتینی ، باعث کاهش وزن شما به طور چشم گیری می باشد. امروز مجموعه ای جدید از آموزش های این ورزش مهیج را برای شما آماده کرده ایم. در مجموعه ی قبلی ۴ روش آموزش داده شد و در این مجموعه ۸ روش دیگر مورد بررسی قرار می گیرد. این مجموعه که با نام کلی Zumba Exhilarate عرضه می شود ، برای سطح حرفه ای آموزش دیدگان ورزش زومبا مناسب می باشد. این مجموعه تمامی چربی های نسوز شما را از بین می برد ، شادی را به شما بر می گرداند و اندامی متناسب برای شما ایجاد می کند. شما با گوش دادن به موسیقی های ارزیابی شده و مشاهده آموزش های ویدیویی این مجموعه ، همراه با آن به ورزش می پردازید و صدها کالری انرژی مصرف می کنید و رفته رفته اندامی کاملا متناسب برای خود ایجاد می کنید. در این مجموعه شما در هر یک از ۸ دی وی دی ، ۲۰ دقیقه نرمش تند و سنگین ، ۴۵ دقیقه نرمش فعال سازی بدن ، ۶۰ دقیقه رقص و ورزش به روش زومبا و سایر زمان های ورزش به انتخاب خود شما و فیزیک بدن شما می باشد. همچنین در این مجموعه آموزش کامل تمامی انواع ورزش های زومبا به شما آموزش داده می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه ورزشی بسیار عالی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Zumba Exhilarate The Ultimate Fitness آموزش سطح پیشرفته ورزش زومبا با Zumba Fitness Exhilarate

Admin بازدید : 70 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

آیا تا کنون به فکر داشتن شکمی تکه تکه و کاملا زیبا بوده اید ؟ داشتن چنین اندامی ملزم به تمریناتی سخت و سنگین فقط در همین زمینه می باشد. اما امروز ، بوسیله آموزش هایی که توسط Shaun T صورت میگیرد ، شما می توانید تنها با رقصیدن به نوعی که او آموزش می دهد ، به اندام متناسب خود برسید. در این مجموعه ، شما توسط آموزش ها و روش هایی که او می گوید ، رقص هیپ هاپ را انجام می دهید . به گفته ی او ، اسم این نوع ویژه از رقص هیپ هاپ ، " برقص ، سفت بگیر ، خوش اندام شو" می باشد که شما بدون انجام دادن یک نوع حرکت خاص و البته با بسیاری از هیجانات ، هم رقص هیپ هاپ را فراگرفته و هم به اندام ایده آل خود در قسمت شکم می رسید. حتی اگر شما هیچ زمینه ای از رقص هیپ هاپ ندارید ، شان به شما این تکنیک ها را به طور قدم به قدم آموزش خواهد داد. مدت زمان انجام تمرینات ، ۴ هفته می باشد که از ۴ بخش تشکیل شده است : سوزاندن چربی های هوازی ، چربی سوزی در کل بدن ، سوزاندن و سفت کردن بدن با رقص هیپ هاپ ، تمرینات پایانی شکل گیری عضلات. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Hip Hop Abs Set زیبایی اندام بوسیله رقص هیپ هاپ با Hip Hop Abs Set

Admin بازدید : 73 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

آیا از ورزش های ممتد و خسته کننده و نتیجه نگرفتن در باشگاه های ورزشی خسته شده اید ؟ آیا می خواهید غذاهای خوشمزه را میل کنید و همچنان در حال کاهش وزن باشید ؟ پدیده ای جدید و بی نظیر که طوفانی در دنیا به پا کرده را امتحان کنید … زومبا ! این مجموعه آموزشی و روش کار آن توسط مربی تناسب اندام حرفه ای ، بتو پرز ساخته شده است. زومبا روشی ساده و مهیج می باشد که با رقص های قدم به قدم و منسجم و ضربات قوی لاتینی ، باعث کاهش وزن شما به طور چشم گیری می باشد. حال روش زومبا که طرفدارانی میلیونی در سرتاسر دنیا دارد ، همراه با کتاب آموزشی و دی وی دی آموزشی در سرتاسر دنیا عرضه شده است. این مجموعه برنامه کامل چگونگی ورزش کردن شما ، رژیم غذایی برای چربی سوزی ، دی وی دی شامل ۶۰ دقیقه موسیقی آموزشی برای داشتن بدنی متناسب همراه با زومبا را دارا می باشد. رقصیدن به روش زومبا باعث می شود تا شما ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کالری در هر ساعت بسوزانید و به این دلیل دیگر نیازی ندارید تا برنامه غذایی خود را به غذاهای بی طعم و بدمزه تغییر دهید. رژیم غذایی زومبا با یک رژیم حرفه ای ۵روزه آغاز می شود و باعث می شود تا شما چیزی حدود ۴کیلو در ۵روز کم کنید. و طی یک برنامه ۱۴روزه باعث کاهش اشتهای غذایی شما و کوچک شدن معده شما می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Zumba Workout لاغری و تناسب اندام به روش زومبا Zumba Workout

درباره ما
با سلام.....امیدوار لحظات خوبی رو اینجا داشته باشین و از مطالب لذت ببرین....لطفا نظرات خودتون در مورد هر پست بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    شما مایلید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 255
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 25
  • گوگل دیروز : 50
  • بازدید هفته : 1,892
  • بازدید ماه : 1,892
  • بازدید سال : 40,657
  • بازدید کلی : 158,152